•  
  •  
  • Home
  • /WYBRANE PROGRAMY SZKOLEŃ

WYBRANE PROGRAMY SZKOLEŃ

ABC nauczyciela i wychowawcy – kompendium
Aktywny przedszkolak
Animacja poklatkowa – warsztaty dla nauczycieli przedszkoli i szkół
Doradzać czy wspierać – narzędzia do pracy wychowawczej
Dzieci z mutyzmem wybiórczym w przedszkolu, szkole
Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne
Ja okay i ty okay – kształtowanie postawy asertywności w szkole

JAK DBAĆ O GŁOS I W PEŁNI WYKORZYSTAĆ JEGO MOŹLIWOŚCI

Jak nadawać na tej samej fali – budowanie relacji

JAK NIE PRZEGAPIĆ ŻADNEGO UCZNIA

Jak rzeźbić mózgii cyfrowych tubylców

Jak skutecznie podnieść jakość kształcenia
Jak skutecznie przygotowywać uczniów do uczenia się przez całe życie
Jak uniknąć syndromu wypalenia zawodowego pedagogów specjalnych

Jak uniknąć syndromu wypalenia zawodowego nauczycieli

JAK W CODZIENNEJ RZECZYWISTOŚCI SZKOLNEJ KSZTAŁTOWAĆ KOMPETENCJE KLUCZOWE UCZNIÓW

Jak wprowadzać uczniów w dorosłość…

JAK Z NIBY NICZEGO ZROBIĆ COŚ PIĘKNEGO

Jak zaplanować i przeprowadzić dobrą lekcję

Jak zarządzać klasą i modelować zachowania uczniów
Kierowanie aktywną oceną w procesie uczenia się uczniów
Klucze do uczenia się
KONSTRUKTYWNA KOMUNIKACJA Z UCZNIAMI. CZTERY KROKI DO EFEKTYWNEGO POROZUMIENIA
Kryteria oceniania fundamentem indywidualizacji

Kształtowanie postaw i wychowanie do wartości w oparciu o program wychowawczy i koncepcję pracy

Kształtowanie postaw uczniów w szkole poprzez jej kulturę organizacyjną

Narzędzia skutecznej motywacji w edukacji XXI wieku
Od synapsy do sukcesu
Otwórz dziecku drzwi na świat. Czytanie kluczem do optymalnego rozwoju
Plan daltoński jako fundament kształtowania postaw oraz indywidualizacji nauczania

Po co uczniowi cele i kryteria
Pozwól mi rozkwitnąć – integracja sensoryczna
Projekt edukacyjny w zespołach edukacyjno-terapeutycznych
Projektowanie skutecznego procesu uczenia się uczniów
ROZWIJANIE KOMPETENCJI INFORMATYCZNYCH DZIECI I MŁODZIEZY W SZKOŁACH I PLACÓWKACH

Sekrety skutecznych nauczycieli

STALKING I INNE SZKODLIWE ZJAWISKA W CYBERPRZESTRZENI

Szkoła bez NiLu – nudyi lęku

Uczeń ze spe – indywidulizacja i dostosowanie

Uczniowie z autyzmem i zespołem Aspergera

Wciąganie w czytanie. Rola szkoły w kształtowaniu postaw czytelnicznych

Wychowanie do wartości w naszej szkole